24-UURS SERVICE

24-uurs service

KWALITEIT

BETAALBAAR

Een 24/7-ontstoppingsdienst uit Heemskerk nodig? Bel ons!

Een verstopping vormt voor veel woningbezitters een van de grootste ergernissen, samen met lekkages of storingen in de cv-ketel. Niet alleen gaat een verstopte afvoer vaak gepaard met een zeer vervelende stank, ook is het in het ergste geval niet langer mogelijk om nog gebruik te maken van uw sanitaire voorzieningen. U moet er toch niet aan denken dat u een avond zonder toilet of douche komt te zitten? Schakel onze 24/7-ontstoppingsdienst uit Heemskerk in om de verstopping voor u te laten verhelpen. Door de ervaring en hulpmiddelen die wij hebben, kan onze 24/7-ontstoppingsdienst binnen een korte tijd voor een passende oplossing zorgen.

24/7-ontstoppingsdienst: hulp bij de vaste werktijden om

24/7 ontstoppingsdienst heemskerkEen van de voordelen aan onze 24/7-ontstoppingsdienst is de mogelijkheid om onze hulp ook buiten de vaste werktijden om in te schakelen. Vaak komt u er pas na uw werkdag achter dat u te maken heeft met een verstopping in huis. Om te voorkomen dat u een dag op hulp moet wachten, komt onze 24/7-ontstoppingsdienst diezelfde avond nog bij u langs om de verstopping te verhelpen. Zo zorgen we er samen voor dat u gewoon van uw toilet en douche gebruik kunt blijven maken.

Nog beter is het om een verstopte afvoer te voorkomen. Onze 24/7-ontstoppingsdienst geeft u graag een aantal handige tips om de kans op verstoppingen kleiner te maken. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van een zeefje in de gootsteen, het gebruik van een bladvanger over uw regenpijp, enzovoorts. Zo maakt u de kans op een verstopte afvoer aanzienlijk kleiner.