24-UURS SERVICE

24-uurs service

KWALITEIT

BETAALBAAR

Afvoer verstopt in Heemskerk? Wij bieden hulp!

Is uw afvoer verstopt, of heeft u het vermoeden last te hebben van een lichte verstopping in uw afvoer? Schakel tijdig de hulp van onze loodgieters in als uw afvoer verstopt is, of als u deze voor de zekerheid wilt laten doorspuiten. Door de afvoer onder een hoge druk door te spuiten worden (beginnende) verstoppingen letterlijk voor u opgelost. De kans op een serieuze verstopping in de afvoer wordt hierdoor minimaal. Het is erg lastig om een afvoer zelf door te spuiten, omdat veel huishoudens niet over de juiste hulpmiddelen beschikken voor het bestrijden van een verstopping in de afvoer. Wel kunt u enkel handige tips van onze loodgieters opvolgen, waarmee de kans dat uw afvoer verstopt raakt een stuk kleiner wordt.

Afvoer verstopt: vermijd restafval uit de afvoer

afvoer verstopt heemskerkEen afvoer raakt over het algemeen verstopt door restafval wat naar de bodem van uw afvoer zakt. Wanneer het restafval eenmaal op de bodem terechtgekomen is, kan het vaak niet langer door het water worden meegevoerd. Het gevolg is dat de ophoping van het restafval steeds groter zal worden, met een serieuze verstopping tot gevolg. De kans dat de afvoer verstopt raakt als u restafval zo goed mogelijk buiten de afvoer houdt is erg klein, al zal er altijd iets van restafval in uw afvoer terechtkomen.

U kunt restafval uit de afvoer weren door bijvoorbeeld gebruik te maken van een zeefje in de gootsteen, een bladvanger over de regenpijp, enzovoorts. Ook blijft het aan te raden om de afvoer in ieder geval eens per jaar door te laten spuiten.