24-UURS SERVICE

KWALITEIT

BETAALBAAR

CV-ketelmonteur uit Heemskerk inschakelen

Wanneer u op een koude herfst- of winteravond te maken krijgt met een cv-ketelstoring wilt u deze zo snel mogelijk verholpen laten worden. Er is immers niets vervelender dan een avond in de kou moeten zitten! Onze cv-ketelmonteur uit Heemskerk komt graag bij u langs om de storing in de cv-ketel voor u te verhelpen. In sommige gevallen kunt u de cv-ketelstoring ook zelf oplossen, door het systeem te resetten of de foutcode op het display in de handleiding op te zoeken. Het oplossen van een dergelijke storing blijkt hierbij soms makkelijker te zijn, dan men op voorhand denkt. Door onze cv-ketelmonteur in te schakelen bent u ervan verzekerd dat u dezelfde avond nog over een werkende verwarming beschikt.

Onderhoud uit laten voeren door een cv-ketelmonteur

cv-ketel monteur heemskerkNiet alleen helpt onze cv-ketelmonteur u bij het verhelpen van een storing in de cv-ketel, ook kunnen we onderhoud aan uw cv-ketel uitvoeren. Het is erg belangrijk om de cv-ketel zeker eens per jaar of eens per twee jaar (afhankelijk van de leeftijd van de cv-ketel) te laten controleren door een cv-ketelmonteur. Tijdens het uitvoeren van het onderhoud controleert een cv-ketelmonteur de cv-ketel op beginnende slijtage. Waar nodig zal de cv-ketelmonteur kapotte onderdelen direct voor u vervangen. De kans op een storing in de cv-ketel wordt hierdoor aanzienlijk kleiner.

Mocht uw cv-ketel niet meer te repareren zijn, dan helpt onze cv-ketelmonteur u graag met passend advies over de mogelijkheden die u heeft. Kiest u bijvoorbeeld voor een combiketel, of laat u uw losse cv-ketel vervangen?